PRAVIDLÁ HLASOVANIA
Do hlasovania o najkrajšiu stavbu v Cene verejnosti 2010 sa môže zapojiť každý užívateľ na portáli Zoznam.sk kliknutím na button „Hlasuj“ - tlačidlo nachádzajúce sa pri každej jednej stavbe. Po kliknutí naň sa objaví registračný formulár, ktorý je potrebné kompletne vyplniť a odoslať.
Po odoslaní dostane hlasujúci informáciu o jeho zapojení do súťaže.
Organizátor si vyhradzuje právo nezarátať v prospech súťažiacich stavieb hlasy zaslané v rozpore s týmito pravidlami a hlasy, ktoré usporiadateľ vyhodnotí ako podvodne technicky vygenerované. Hlasujúci respondenti, ktorí poslali svoje hlasy týmto spôsobom, nebudú zaradení do žrebovania o automobil Peugeot 206+.
Cenu verejnosti 2010 získava stavba s najväčším počtom hlasov.
Jeden z hlasujúcich respondentov, vyžrebovaný za účasti notára, získa automobil Peugeot 206+, ktorý venuje spoločnosť Peugeot Slovakia, s.r.o..
01 CENA VEREJNOSTI 2010 E U R O V E A, Bratislava | 17.0006 |
02 Penzión pre seniorov DOMINIK, Veľká Lehota | 13.9644 |
03 Diaľnica D1 Sverepec – Vrtižer, s mestskou estakádou cez Považskú Bystricu, etapa 1 |
12.5843 |
04 Pavilón primátov, ZOO Bratislava | 9.7015 |
05 Polyfunkčný objekt AIRCRAFT, Bratislava | 5.9190 |
06 RELAXAČNO-ŠPORTOVÝ AREÁL , Kalná nad Hronom | 5.2545 |
07 Vinársky komplex ELESKO, Modra | 4.4061 |
08 AT HOTEL + OFFICE, Bratislava | 3.4451 |
09 Bytový dom MANHATTAN, Bratislava | 3.3838 |
10 Rekonštrukcia meštianskeho domu, Spišská sobota | 2.5148 |
11 Obchodno-spoločenské centrum MLYNY Nitra, 2 | 2.2593 |
12 CASSOVAR BUSINESS CENTER I, Košice | 2.1161 |
13 Rezidencia CUBICON, Bratislava | 1.6868 |
14 Administratívna budova Vydavateľstva JAGA, Bratislava | 1.4823 |
15 Rezidencia KASKÁDY, Bratislava | 1.4619 |
16 TATRA CITY, Bratislava | 1.4005 |
17 Polyfunkčný komplex RAČANY BIANCO, Bratislava | 1.3801 |
18 Centrum GERCENOVA, Bratislava | 1.3699 |
19 Bytové domy NOVÝ MARTIN, etapa 1, Martin | 1.3392 |
20 Polyfunkčný dom MOYSES, Banská Bystrica | 1.1859 |
21 Supermarket COOP JEDNOTA, Kalná nad Hronom | 0.8996 |
22 BUSINESS CENTRUM AQUAPOLIS, Trnava | 0.7974 |
23 Dunajská Inner City Residence, Bratislava | 0.7360 |
24 Nová administratívna budova SPP, a. s., Bratislava | 0.6849 |
25 Autosalón VOLVO – LAND ROVER, Trenčianska Turná | 0.6543 |
26 Administratívna budova MONDI SCP, Ružomberok | 0.6031 |
27 Sídlo spoločnosti FSTT, s. r. o., Bratislava | 0.5827 |
28 CITY GATE, Bratislava | 0.5418 |
29 Veľkoobchodné stredisko JUST PLAY, Bratislava | 0.3680 |
30 DIPLOMAT PARK MUDROŇOVA, Bratislava | 0.2760 |
Kalná nad Hronom
Autori architektonického riešenia:Ing. Ľubomír Holejšovský
Ing. arch. Vladimír Jarabica Hlavný projektant:SAN-HUMA ´90, s. r. o. Hlavný zhotoviteľ:KERAMING, a. s. Stavebík:COOP Jednota Levice, s. d. Investičné náklady s DPH:1,17 mil. €Stavebné náklady s DPH:1,02 mil. €
Zámerom stavebníka COOP JEDNOTA, s. d. bolo získať návrh na vybudovanie celoslovenskej siete unifikovaných predajní s predajnou plochou 300 m2 a 500 m2 - jedinečná a výrazná firemná architektúra predajní jednoznačne rozoznateľných od iných maloobchodných sietí. Toto je prvý realizovaný objekt s predajnou plochou 300 m2. Má jednoduchý geometrický tvar – kváder - so zmäkčenými zaoblenými rohmi, výrezom vo fasáde s hlavným vstupom a zasklenou stenou pre umiestnenie akciových reklamných panelov. Ňou sa do predajne dostáva prirodzené svetlo v časti pokladne a tiež výhľad von. Dispozične je pôdorys striktne rozdelený na predajnú časť a skladovú časť s priestormi pre zamestnancov a technickým zázemím. Fasáda objektu vychádza zo štylizovaného čiarkového kódu označenia tovarov a začiatku číselného kódu 858 (informácia, že patrí slovenskému obchodnému reťazcu). Rytmus priestorových vertikál na fasáde jednopodlažný objekt opticky zvyšuje. Vertikály na fasáde z ALUCOBONDU v tmavosivej farbe sú v kontraste so základnou plochou fasády objektu z obkladových dosák FUNDERMAX v jemnej pastelovej farbe. Táto povrchová úprava fasády má okrem výtvarného pôsobenia dlhú životnosť bez zmeny vzhľadu a údržby. Objekty svojou výškou zapadnú do prízemnej, resp. dvojpodlažnej okolitej zástavby menších miest a dedín. Fasáda objektu je večer nasvietená a priťahuje pozornosť i zákazníkov, ktorí nie sú dennými návštevníkmi. Tento architektonický počin výrazne podporuje snahu maloobchodného reťazca zaujať zákazníkov a prilákať ich nakupovať v slovenskom supermarkete slovenské výrobky.